Powered By Blogger

torsdag 24 juni 2010

Sista dagen på pappas jobb : )

Hej allihopa!
Idag är det min sista sommarlovs - jobbs -dag. Jag har allt som allt tjänat ihop 650 kr.8 Jag får 50 kr i timmen.) Som jag sade så är det min sista dag på pappas jobb idag så jag kommer nog att ha tjänat minst 750 när jag kommer hem men det blir säkert 850. Om ett tag ska jag börja sortera in noter på datorn. Skriva kompositör, arrangör, vad låten heter och ett nummer. Det finns typ minst hundra noter att sortera in men vi har inte bestämt hur mycket jag ska tjäna. När jag gör det sommarjobbet handlar det nog mer om hur många noter jag sorterar än hur länga jag håller på.
Har ni något sommarjobb? Om man är ett barn och det är något speciellt man vill köpa som man inte har råd med så är det ett väldigt bra och ganska roligt sätt att tjäna ihop pengarna på.
Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar