Powered By Blogger

onsdag 16 juni 2010

Ny historia...

Hej alla gladaläsare!
jag är fortfarande på mammas jobb och just nu håller jag på och skriver en saga som heter Stjärnornas makt. Den blir jätte bra enligt mig och den är ganska rolig.Den handlar om en tjej som är 13 år som heter Maria och som snart kommer att "dö" för att hon måste åka och hälsa på sin piinsamma mormor.
Ses!
ps.Bara så att du vet mormor så tycker jag inte att du är pinsam. Iden kom bara kom till mig för att jag inte hade något att göra.
Ses!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Från en som snäll och rolig. Kan Du gissa Vem?
    Läser Din blogg varje dag, men har inte kommenterat den tidigare. Jag tycker Du skriver jätte bra, forsätt.

    Snäll och rolig.

    SvaraRadera
  2. Ingen aning. Kan det vara någon som gillar hummer och att kolla mailen?Skriv i nästa kommentar vem du är så får jag se om jag haft rätt!
    Vera

    SvaraRadera