Powered By Blogger

torsdag 18 augusti 2011

Uppspel!

Hej allihopa!
Här kommer ett inlägg om dagen även om den nästan är slut.
Idag hade vi uppspel på kursen. Vi fick alltså ha en liten minikonsert för dom andra kursdeltagarna som ett genrep inför lördagens konsert. Jag spelade mitt solo och min grupps ensemblestycken och på slutet spelade vi också ett litet extranummer som jag inte kan avslöja så mycket om. Solot gick jättebra och jag tycker verkligen att jag fick in rätt känsla och verkligen levde mig in i musiken vilket är det som jag har eftersträvat under kursen. Kvartetten gick bra förutom att det faktum att alla var lite nervösa gjorde att tempot blev lite högre än vad det skulle vara. Nu på kvällen har jag varit på en av konserterna på Stockholms kulturfestival där bla Alexander Ryback och Radiosymfonikerna spelade vilket var väldigt roligt att lyssna på. Oturligt nog så började det regna i början av konserten så vi lyssnade inte på hela. Hoppas ni har haft en bra dag. Nu ska jag läsa lite i väntan på att hästprogrammet som jag tittade på igår ska börja.
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar