Powered By Blogger

tisdag 2 augusti 2011

Dalarö!

Så söt att man nästan dör!

Hej allihopa!
Imorgon ska jag och Stumpan åka till Dalarö för att bo i min mormor och morfars sommarhus i några dagar och det ska bli jättemysigt. Stumpan blir säkert jättelycklig när hon får skutta runt på gräsmattan och äta så hon ska få vara ute mycket. Igår kväll var vi hos några kompisar och åt middag och då spelade jag och Nike ett dataspel som heter Roller coaster Tycoon3 där man bygger en egen nöjespark som folk får besöka. Man kan till och med se vad besökarna tänker när dom ser en attraktion. Igår hade vi t ex byggt en berg-och-dalbana som hette Turbo som var ganska galen och dåvar det många som tänkte "Turbo verkar vara för intensiv för mig!" :). Hoppas att ni får en bra dag!
Kram
Vera
Ps. Igår gick jag och mamma och köpte ett skal till min nya telefon som jag fick i förrgår. Skalet är guldfärgat och jag blev verkligen jättenöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar