Powered By Blogger

lördag 13 augusti 2011

Kul dag...




Hej allihopa!
Idag har varit en intensiv men rolig dag. Först ledde jag alla ledlektionerna och sedan också lite på dom två lite svårare grupperna efter det så jag fick sammanlagt ihop 7 streck! Så nu har jag faktiskt råd med en privatlektion och om det finns någon tid så ska jag försöka ha den på söndag(dagen innan skolan börjar)för min ridlärare eftersom jag missar nästa grupplektion. Då kan hon kanske gå igenom hur man gör skänkelvikning med mig eftersom det är det enda som dom gör i den gruppen som jag inte kan(Än så länge). Här kommer i alla fall bilderna som jag tog på Petra igår(dom bästa)och en rolig bild från idag när Petra blev väldigt intresserad av min mobil, sötnos! Hoppas att ni gillar dom!
Kram
Vera
Ps. imorgon börjar fiollägret och eftersom jag inte slutar förren 18.00 och säkert kommer att vara väldigt trött på kvällarna så får ni vara beredda på lite sämre uppdatering men jag ska göra mitt bästa för att klämma in något inlägg om dagen. det kanske blir lite korta mobilinlägg och lite bilder om jag hinner ta några. Vi får hoppas på det bästa helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar