Powered By Blogger

måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!


Hej allihopa!
Idag är det ju alla hjärtans dag men jag insåg tyvärr det för sent så jag har inte hunnit göra några kort att ge bort : (. Igår kväll köpte mamma en kladdkaka och tryckte ut bitar i hjärtformar och så firade vi i familjen en dag i förväg. Jag vet att det inte är alls lika kul att få ett alla hjärtans dag kort via internet som i verkligheten men här får ni alla fall ett! Nu har jag visat hur mycket jag tycker om er läsare och jag uppskattar verkligen att ni är så intresserade av vad som händer i mitt liv!
Kram
Vera

2 kommentarer:

  1. Tack för kortet lilla hjärtat!

    Du får en puss och en kram i retur.

    SvaraRadera
  2. Sv; Hon är 15 år i år, hon var 11 när jag köpte henne. Så har haft henne i snart fyra år :)

    warnmark.blogg.se

    SvaraRadera