Powered By Blogger

måndag 21 februari 2011

Vad vill ni läsa om?

Hej allihopa!
Nu sitter jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag kommer förhoppningsvis att gå till skolan imorgon men det beror helt på om mina utslag på hälarna går ner så att jag kan ha skor på mig. På sistonde har jag märkt att det inte har varit så många som har gått in på min blogg och läst och då tänker jag att det antingen är för att jag inte har skrivit så ofta, eller att ni inte tycker att jag skriver om så intressanta saker. Därför tänker jag be er att skriva en kommenatar till mig och berätta vad ni tycker är bra/vad jag kan förbättra med min blogg. Alltså, tycke ni att jag ska skriva mer/mindre om stallet och hästar, ska jag skriva mer dikter eller berättelser, vill ni att jag ska börja skriva boktips när jag läser ut bra böcker igen? jag vill ju att ni läsare ska tycka att det jag skriver är underhållande och roligt att läsa och därför skulle det underlätta otroligt mycket om ni berättade för mig vad ni tycker. Om ni inte kommer på något nytt som jag ska lägga till så kan ni väl i alla fall berätta vad ni tycker är bra/dåligt med det jag skriver nu? Jag blir väldigt tacksam om ni berättar vad ni tycker!
Kram
Vera

2 kommentarer:

  1. sv: Jag ska se om jag kan svara i en kommentar nu!
    Smiley är den mörkbruna hästen :D
    /Evelina

    SvaraRadera
  2. Det är ju väldigt svårt för mig att säga vad jag tycker är intressantast eftersom jag älskar att läsa allt du skriver.Jag är ju din mormor och tycker om att få dela dina tankar.
    Hoppas du får många andra svar från inte så partiska personer.

    Fast boktips är kul. Vad tyckte du om Boktjuven, förresten?

    SvaraRadera