Powered By Blogger

torsdag 10 februari 2011

Bildtävling?

Hej igen!
Nu satt jag och tänkte på hur jag kunde göra det lite roligare för er läsare att besöka och vara på min blogg. Därför har jag en fråga. Tycker ni att det skulle vara kul att ha en tävling där man får skicka in bilder som man har tagit eller hittat(bara det inte är copyright på dem, alltså att man inte får kopiera dem)och så väljer jag ut den som jag tycker är finast? Jag vet inte vad man kan ha som pris men om vinnaren har en blogg så kan man ju vinna en "länkning". Alltså att jag länkar från min blogg till den personens. Det är ju ett bra sätt att få nya läsare. Ni får gärna komma med egna förslag på tävlingar eller något annat kul som ni tycker att jag ska införa men om ni tycker att min ide är bra så är det bara att börja skicka in bilder. jag tycker att man ska ha en vecka på sig att skicka in bidrag och man måste försrås skriva vem som har skickat den och bloggadressen(om jag inte redan vet vad bloggen heter).
Kram
Vera

Ps. Bilderna eller vad ni bestämmer er för att skicka in skickar ni via min e-post: vera.bolmgren@yahoo.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar