Powered By Blogger

torsdag 10 februari 2011

Kanske ny tjej i stallet!

Hej allihopa!
Förlåt för att jag inte har skrivit på länge, jag har liksom inte riktigt orkat, men nu ska jag försöka komma igång igen.
Igår hade vi första delen av Nationella proven i engelska och det var kul. Fast det var inga ja/nej frågor eller så utan det var bara att man skulle fylla i hur bra man var på att göra olika saker på engelska och vad man tyckte om olika metoder att lära sig mer engelska på(sjunga sånger, läsa, se på film mm).

En tjej i min klass är också hästintresserad men hon har aldrig ridit. Därför ska hon förhoppningsvis komma till min ridning på lördag och testa lite. Det ska bli jättekul. Sedan på söndagen så ska jag åka till min hästkompis(som jag träffade på ett ridläger)stall och det ska också bli kul.
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar