Powered By Blogger

söndag 21 november 2010

Klättring...

Hej allihopa!
Idag gick jag på min kusins klätterkalas och det var jättekul. Jag klättrade på 4 väggar och klarade 3 av dem. Olyckligtvis så hade jag glömt bort att jag skulle ha konsert med min orkester idag så jag missade det! :( Jag har ju inte skrivit något sedan dess så jag vill bara säga att jag sover jättebra i det nya rummet och det är jätteskönt att det är så tyst och att jag får läsa och välja själv när jag ska släcka.
Ikväll ska jag gå på min pappas konsert så om jag inte hinner skriva något mer ikväll så säger jag bara sov gott!
Kram
Vera
Ps. På ridningen igår fick jag Marengo och även om han inte är den som jag skulle välja i första hand så var han ganska bra. Han var väldigt pigg om man tänker på hur gammal han är(25 år tror jag). Han älskar att galoppera så när vi skulle göra det så satte han av i full fart med en gång! Vi fick också sitta i damsadel och när jag skulle sätta mig tillbaka som man ska sitta så råkade jag glida av och ramla på rumpan. Jag tycker inte att det räknas som att ramla av men det är det närmsta jag har kommit. vad tyckr ni?

2 kommentarer:

  1. Hej Vera! Det var väl skönt med ett eget rum. Har Du fått det helt klart. Är Nikes också färdigt? Eller bor Ni alla bland flyttlådor.Hälsa alla från Farmor och Farfar. Vi hörs snart.

    SvaraRadera
  2. Hej farmor och farfar!
    Mitt rum är nästan färdigt. Det fattas bara en sorts stol som är som en säck.(Sackosäck)
    Nikes rum är är nästan helt färdigt.
    Kram
    Vera

    SvaraRadera