Powered By Blogger

torsdag 4 november 2010

Cestibor!

Hej allihopa!
Nu har jag varit på turridning på Hammarbygård och det var jättekul! Jag fick den hästen som jag ville ha,alltså Cestibor, och han var som vanligt underbar. Vi fick galoppera 4 gånger ute i skogen och det var så underbart att det inte går att beskriva. Vi behövde inte ens skänkla på dem när vi skulle galoppera utan vi skulle bara säga
-Galopp och sedan galopperade de. Vi fick också galoppera i en så kallad galoppbacke och då var vi ju tvungna att stå upp i stigbyglarna och hästarna trampade gasen i botten. det var nog min favoritgalopp på hela turridningen. Vi var ute i en och en halv timme och resten av tiden skötte vi om hästarna. Ska slappa resten av dagen och sedan ska jag gå och äta på Ciao Ciao.
Kram
Vera

2 kommentarer:

  1. Älskling, det är du som är underbar. Det är så härligt att höra att du har det så bra. Du är så förnöjsam och det är en fantastisk gåva.

    Kram
    Mormor

    SvaraRadera
  2. Ja, inte har hon fått det från sin mor.

    L

    SvaraRadera