Powered By Blogger

måndag 1 november 2010

Hos Annie!

Hej allihopa!
Nu sitter jag i min kusin Annies soffa och myser. Vi kom hit igår men då hade vi fullt upp så då orkade jag inte skriva. Innan middagen gick vi och sa bus eller godis i grannhusrn och fick ihop jättemycket godis.
Imorgon börjar ridlägret som jag och Annie ska på och det ska bli så otroligt kul. Annie har sagt att vi kommer att få hoppa minst 20 cm i trav eller galopp. Stallet som ridlägret är i heter Stackebo och jag var där idag lite snabbt och kollade. Det var jättemysigt. Inte alls lika stort som stallet där jag rider men fortfarande jättefint. Eftersom att det var lektion när vi kom dit så var det bara två hästar inne men det var kul ändå.
jag hoppas att jag orkar skriva imorgon men ridlägret börjar klockan 8 och slutar klockan 16 så jag kommer nog att vara ganska trött. Om jag inte orkar skriva så gör jag det dagen efter eller när jag kommer hem till Stockholm.
Kram
Vera

2 kommentarer:

  1. önskar jag hade en soffa här nu. målarfärgen flödar så att svetten lackar :-)
    nu blir det banan och läsk :-)

    SvaraRadera
  2. Till pappa:
    Din stackare! Jag och Annie har pratat om ridlägre jättemycket och vi längtar ihjäl oss! Först var jag orolig att alla skulle vara bättre än mig och att de typ skulle säga
    - Nu ska vi hoppa en meter!
    men nu har Annie sagt att de blandar nybörjare och mer avancerade och att vi därför kommer att få hoppa men inte högre än 20-25 cm.(Ganska högt enligt mig eftersom att jag inte är så van.) Om jag lyckas få några bilder från ridlägret så ska jag lägga upp dem men jag tror inte att Annies föräldrar kommer att ta några bilder.
    Kram
    Vera

    SvaraRadera