Powered By Blogger

fredag 26 november 2010

Försäljning..

Hej!
Idag på eftermiddagen stod jag och några klasskompisar och sålde julgodsaker vid Ica supermarket som ligger bredvid min skola. min mamma hade bakat pepparkakor och vi sålde påsar med tjugo stycken i för 40kr. Alla påsar tog slut. I början gick det inte så bar eftersom att vi bara stod i vårt stånd och ropade kom och köp men sedan började vi gå fram till folk och fråga om de hade lust att köpa jättegoda julgodsaker och då sa de flesta ja. Vi fick ihop jättemycket pengar. Mycket mer än på de förra försäljningarna.
Ikväll ska jag vara med min lillkusin som ska sova över hos oss. Vi ska kolla på udol. Imorgon är det ridning! jag ska försöka lägga upp bilder/filmer så snart som möjligt men jag vet inte vad det skulle vara för filmer/bilder. om ni har något förslag så kan ni väl tipsa mig?
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar