Powered By Blogger

måndag 24 maj 2010

Sjukling!

Hej!
Idag är jag hemma för att jag är förkyld. men jag tänkte att nu när jag ändå sitter här vid datorn så kan jag passa på att skriva nästa del av historien, så här kommer den:
När jag var färdig hade han tagit beslutet att vi skulle annordna ett magitest. det var nämligen så att om en levande varelse föll mot en magikers händer så dog den innan den kom ner.

Dagen när magitestet skulle hållas vaknade jag tidigt. jag kröp ut ur mitt tält och såg mig omkring. Eftersom att jag var den som hade berättat om det som hänt så var det min uppgift att hitta ett djur att testa med. det var inte så svårt som jag hade trott. Nästan direkt hittad jag en groda som jag stoppade ner i en burk och tog med lagom till att testet skulle börja.

Jag hittade inget bättre ställe att sluta på.
Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar