Powered By Blogger

söndag 23 maj 2010

Nästa del av historien!

hej!
Här kommer andra delen i historien När min bror dog. Hoppas att ni tycker att detta är en bra sak att skriva om på sin blogg. Om ni tycker det eller inte tycker det så kan ni väl skriva det i en kommentar? Här kommer nästa del i alla fall:
Här låg Sari(min bror)död framför mina fötter och han hade inte ett enda spår av att ha blivit skjuten, knivshuggen, eller dödad av något djur. Det kunde bara betyda en sak. Det fanns en Numi ibland oss som var magikunnig och denna någon skulle inte nöja sig med bara ett offer. Jag ropade på hjälp. Jag ropade och ropade tills jag blev hes. Tillslut kom de. De kom i en massa så stor att de såg ut som ett enda stort hav av ljus snarare än tusentals individer.
- Vad står på? frågade ledaren av alla Numis när de kom fram
Så jag berättade


Det var andra delen av berättelsen. Hoppas att ni tyckte om den!
Ses!

1 kommentar:

  1. Hej Vera! Jag har inte kunnat skriva i min blogg på längee! Jag har tappat bort mitt lösen! Jag har tänkt så det knakar men inte kommit på det! Men idag kom Victor hem och hjälpte mig! Hoppas du fortsätter läsa min blogg! P.s din historia är ju superspännande! Kan knappt vänta till nästa del!

    SvaraRadera