Powered By Blogger

söndag 9 maj 2010

En tidig morgon!

Hej!
Som jag sade i förra inlägget så sov mina kusiner Nil och Greta(De är inte mina enda kusiner)över hos oss. Vi vaknade kl.7.00 och nu har vi precis ätit frukost. Jag har hjälpt min lillasyster Nike att fixa sin bloggprofil och snart ska jag kanske hjälpa min kusin Nil att fixa om hans blogg lite.

Om eiluuj läser det här så kan väl du skriva addressen till den där världens mest kända bloggerskas blogg. det var något med fokis tror jag. Skriv den i en kommentar till det här inlägget. Jag vill visa henne för Nike så att hon kan få inspiration av hur andra skriver. Gå gärna in på hennes blogg som jag länkade till i förra eller för förra inlägget!!! : )

1 kommentar:

  1. Hej Vera! Hennes blogg heter: Fokis.se!
    Vad kul att Nike har börjat blogga jag har varit inne på hennes blogg den är jätte fin.

    Kram //Julie<3

    SvaraRadera