Powered By Blogger

lördag 8 maj 2010

Daimler var rolig, inte galen!!!

Hej allesammans!
I dag var jag på ridskolan och då testade jag att rida på den enda hästen jag inte hade ridit på än. Den heter Daimler och är väldigt liten jämfört med min stora favorithäst Petra. Man hör ofta rykten på min ridskola om att Daimler kastar av folk och är galen och så men så är det inte alls! Man måste bara vara lugn för om man är rädd för honom då kan han bli sur. Vi red ut i skogen som är utanför vårt ridhus och det var jätte mysigt. Det var ganska många upp och ner förs backar så vi fick verkligen träna på att luta sig bakåt i nerförs backarna och att stå i lätt sits i uppförs backarna. Det var jättekul!!! : )

Om AW läser det här så vill jag bara säga DAIMLER ÄR INTE GALEN!!! HAN VAR JÄTTE SNÄLL OCH MYSIG MOT MIG OCH HAN GJORDE EXAKT SOM JAG VILLE. SÅ GE HONOM EN ANDRA CHANS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar