Powered By Blogger

lördag 1 maj 2010

Buu för röda dagar!(alltså de som är på helgen)

Hej!
En sak är så himla dum! Jag har ingen ridning på röda dagar.Jag hade sett fram i mot idag så mycket hela den här veckan för att vi kanske skulle få rida ute, och sedan ringer min kompis Amal på fredagskvällen och säger att de har kollat att det inte blir någon ridning i dag eftersom att det är en röd dag. det var så himla tråkigt att höra.Det var som att pirret som jag alltid känner dagen innan ridningen bara dog ut. : (

Men allt med i dag är inte dumt, för jag och mamma kanske ska gå och kolla på Kampen om åskviggen(jag har läst alla böcker förutom den sista de är väldigt bra.)på bio och i kväll så ska jag och min lilla syster kolla på Jakten på Julia som ni redan vet vad det är från egen erfarenhet eller från ett av mina äldre inlägg.

Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar