Powered By Blogger

tisdag 13 april 2010

Vernissage, med MIN bild

Hej alla coola läsare!
På min skola har vi haft ett fotoprojekt som handlade om att vi skulle ta bilder på temat När jag frågar chans och När jag ser mig själv i spegeln.
Sedan så skulle fotografen som startat projektet välja en av våra bilder och vi skulle skriva en text/kommentar till bilden.
Nu kommer det bästa. Vi visste redan från början att den bilden som fotografen hade valt från varje person skulle sättas upp på en vernissage på Unga Dramaten.Men idag fick vi veta att vernissagen ska hållas på lördag!!!
Nu kan jag knappt fatta att det är sant att MIN bild(plus hela min klass bilder) ska hängas upp på väggen på Unga Dramaten så att alla får se dem!

Ps. Om ni vill gå på vernissagen så är den kl. 15.00 lördagen den 17:e april. Hoppas att någon kan/vill komma för jag kommer att vara där och det skulle vara kul om några kompisar/kusiner kom!

Vi ses imorgon!(Hoppas jag hihihihihihi)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar