Powered By Blogger

torsdag 8 april 2010

Världens bästa bok!

Hej alla fantastiska läsare!
Jag vill bara berätta att jag håller på att läsa världens bästa och mest spännande bok någonsin(förutom Twilight böckerna) just nu!
Den är skriven av Aghata Christie och min mamma hade den i förstaupplaga så den är ganska gammal.
det finns typ 15 böcker av henne som vi har men jag läser en som heter Spegeln sprack från kant till kant. Det är en deckare(min första deckare som jag har läst.)och just nu är det en dam som heter miss Badcock som har dött för att hon har fått i sig för mycket av ett preparat som i vanliga doser fungerar som ett lugnande medel. Hon fick i sig det genom en drink på en fest och jag har mina misstankar om vem den skyldiga kan vara men det ska jag inte berätta.
Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar