Powered By Blogger

måndag 12 april 2010

En bok på gång (igen)

Hej alla glada, sura eller ledsna läsare!
jag vill bara säga att nu har jag en bok på gång.(Alltså en som jag skriver själv) Jag tror att den kommer att bli jätte bra för att det är en kärleksbok och jag har läst några kärleksböcker nu på sistonde så jag vet några exempel på om vad och hur man kan skriva.

I morse kollade jag på Ponnyakuten(världens bästa program enligt mig) och fick reda på att Tobbe Larsson har två hästar som är av världens absolut största hästras! Jag visste inte ens att man kunde rida på de största och det är i och för sig knappt att Tobbe kan det heller, men den uppvisningen är jätte pampig!
Om ni vill se den själva så gå in på svtplay, sök på ponnyakuten, klicka på del 14 av 16 och spola fram till ungefär 17 minuter in i avsnittet. Ni kommer att älska det!

See ya later alligator!

1 kommentar:

  1. Ååå så spännande är den på engelska?
    Får jag läsa den när den är klar?

    Du är duktig på att skriva!

    SvaraRadera