Powered By Blogger

tisdag 22 mars 2011

Privatlektion!!!

Hej!
Förlåt igen för dålig uppdatering jag ska verkligen försöka bättra mig! Jag är jätteglad för imorgon ska jag ha en privatlektion. Först trodde jag inte att jag skulle kunna ha den eftersom den börjar kl 13.15 men det visade sig att det går. Jag har utvecklingssamtal i skolan imorgon och då har vi inga lektioner föreeller efter samtalet så jag går bara i skolan mellan 12.20- 12.40. Jag blir tvungen att sitta med ridkläder på utvecklingssamtalet(tvättade)och det kommer att bli väldigt tajt eftersom att man måste vara på ridskolan 20 minuter innan lektionen börjar för att göra i ordning hästen men det ska nog gå. Jag hinner inte skriva mer nu men jag kanske lägger upp en film från lektionen imorgon om pappa kan tänka sig att filma.
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar