Powered By Blogger

torsdag 10 mars 2011

Blogg med kompis!

Hej allihopa!
Idag var en kompis från min nya klass hemma hos mig och vi hade jätteroligt! Framåt kvällen kom vi på att vi kunde skapa en gemensam blogg. Nu har vi gjort det och den heter Två tjejliv och jag tror att den kommer att bli jättebra när vi har kommit igång. Jag kommer absolut INTE att sluta skriva på den här bloggen, det kanske till och med blir mer uppdatering eftersom att jag på den gemensamma bloggen har speciella dagar när jag ska blogga och därför kanske passar på att skriva på den här bloggen när jag ändå håller på. På den gemensamma bloggen kommer jag att skriva varannan dag och min kompis varannan dag. jag kommer att skriva på måndagar, onsdagar, fredagar och lördagar och hon på de andra dagarna. Ni får gärna gå in på den och läsa och väldigt gärna bli följare men sluta inte att gå in på min blogg bara för det!
jag vet att jag har gjort det förut men in kusin Annie har haft lite dålig statistik på sin blogg på sistonde och därför skulle det vara supersnällt om ni klickade här och gick in och kommenterade på hennes blogg!
Kram
Vera

Ps.Imorgon ska jag till stallet och det ska bli väldigt roligt för jag har saknat Petra jättemycket den här veckan och dessutom så brukar jag ju aldrig kunna åka dit på fredagar. Jag kan dock inte åka dit på söndag vilket såklart är tråkigt men då ska jag göra något annat som också är väldigt roligt. Jag ska på dop! det är min kompis lillebror Love som ska döpas och det var så längesedan jag var på dop senast så det ska bli kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar