Powered By Blogger

fredag 11 mars 2011

Liten olycka....

Hej allihopa!
Idag har jag varit i stallet och då hände det en liten olycka. jag skulle vända på Petra och då blev hon sur på en häst som står på andra sidan gallret som sitter längst fram i hennes spilta. Därför kastade hon sig framåt för att "attackera" den hästen och då råkade hon av misstag stampa på två av mina tår. jag har bara varit med om att hästar har trampat på min fot förut och det gjorde väldigt ont! Som tur är så blev det bara lite rött och ett litet blåmärke och nu gör det bara ont om man rör tån så det läker nog snabbt. Man får vara försiktig när man hanterar hästar! : )
Kram
Vera

Ps. Imorgon ska jag såklart rida och det ska bli jättekul! Jag hoppas verkligen att jag får Jasmin som jag bara har fått en enda gång det här året(!)så Amal, om du läser det här snälla, snälla, snälla ta inte Jasmin för du fick faktiskt henne förra gången plus typ 20 andra gånger det här året så SNÄLLA var lite schysst och ta någon annan imorgon!!!

1 kommentar:

  1. Hej Vera!!!

    Om du undrar om bakrunden med rummet så var det så att jag hade spelat ett spel som hette "Fixa rummet". är kunde man spara rummet och sedan la jag in det som bakrundsbild. Det kanske låter lite konstigt men jag hittade spelet på Bolibomppa, (jag brukar in vara inne på bolibompa :D) Så du kan gå in där och titta på spel.Oj!! Det blev lite långt men aja, hejhej!! Ses i Stockholm snart :)

    SvaraRadera