Powered By Blogger

onsdag 22 september 2010

Rolig händelse...

Hej allihopa!
Idag på morgonen så skulle vi ta ut Stampe så att han skulle få hoppa på golvet. Först verkade han jätteglad men sedan så ställde han sig upp på bakbenen och försökte hoppa in i buren. Han brukar kunna det men den hätr gången så fastnade han i gallret och gled ner igen. Sedan öppnade vi den dörren som är på sidan av buren och då hoppade han rakt in. Detär skönt att veta att han trivs i sin nya bur.
Jag har börjat på en jättebra bok som heter Sofies värld och handlar om ilosofins historia. det kan ske låter tråkigt men det är faktiskt jätteintressant. Läs den om ni har tid någon gång.

Kram
Vera

Ps. Förlåt för att jag har glömt att skriva men jag har inte haft så mycket att skriva om.

Pps. Jag har bestämt mig för att börja skriva dagbok igen när vi får upp grejerna från källaren men jag tror inte att den kommer att hindra mig från att skriva på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar