Powered By Blogger

torsdag 30 september 2010

Anniektuellt


Hej allihopa!
Jagvet inte om ni redan har varit inne där men här kommer ett tips på en jättebra blogg som min kusin Annie har. Hon var jättesnäll och tipsade om min blogg på hennes egen så jag tänkte att jag skulle göra samma sak för henne. Gör både henne och mig glad genom att klicka på hennes namn som är understruket här ovan så kommer ni till hennes fantastiska blogg. Kommentera gärna och bli följare där också!
den här bilden får du Annie för att du är en så snäll person och en bra bloggerska.
Kram
Vera

2 kommentarer:

  1. Kej, det du skrev i min blogg var en bra ide, jag tipsar gärna, tipsa du med!

    SvaraRadera
  2. Till Annie:
    Bra, då säger vi så! Hör av dig om min insats gör resultat. Jag gör samma sak med dig.
    Kram
    Vera

    SvaraRadera