Powered By Blogger

måndag 23 augusti 2010

Vi ska flytta! : )

Hej allihopa!
För en stund sedan fick jag reda på att det är klart. Vi ska flytta! Det ska bli så skönt att äntligen få lite eget space!!! I och för sig är det rummet jag ska få pyttelitet men vad gör det? Det är ju ändå mitt. Jag har bestämt att jag ska ha en riktigt skön säng, ett skrivbord med bra arbetslampa och en sådan där "pys puff" som man bara kan sjunka ner i. det är ungefär vad som får plats i mitt rummet. dessutom ska jag ha en vägg som blir som en fondvägg som jag fullkomligt ska täcka med affischer med Twilight, Justin Bieber, Micheal Jackson och hästaffischer. Jag ska gå till en bio när filmen Eclipse har slutat gå och fråga om jag an få en av de där mega stora affischerna på de som är med i filmen.
Kram,
Vera

1 kommentar:

  1. Vad roligt det låter! Förlåt för att jag inte skrivit på länge men jag har inte haft tid och lust.
    /lycka till!
    Vi ses!
    Hugo.

    SvaraRadera