Powered By Blogger

måndag 9 augusti 2010

Blåsor på fingrarna!

Hej allihopa!
När jag var på fiolkursen idag så märkte jag en förvånande sak. Även om jag bara har spelat i två dagar så har jag fått blåsor på fingrarna! Jag hade inte räknat med att det skulle hända förrän möjligtvis den sista dagen men det är ju klart, jag hade ju en väldigt lång paus innan kursen så mina fingrar är ju inte så "fiolvana" ännu. Annars är den enda nyheten att jag har fått en ny duett att öva på som heter Dans på tåspetsar.
Jag har varit och klippt mig och det blev riktigt snyggt. Jag kanske lägger upp några bilder senare.
Senare i kväll ska en mäklare komma och titta på vår lägenhet för att se vad vi kan få för den om vi köper lägenheten vi var och tittade på för några dagar sedan.
Kram,
Vera

1 kommentar:

  1. Hej Vera!

    Kul med fiolläger. Snart börjar skolan då ses vi! På bilden ser du mina jordgubbar som jag odlar på balkongen! Dem är super goda.

    Ha det bra.

    Julie

    SvaraRadera