Powered By Blogger

torsdag 12 augusti 2010

Ny lärare

Hej allihopa!
I går fick jag reda på att vi ska få en ny fröken när vi börjar femman. De fröknar som vi skulle ha fick ett nytt jobb och tackade ja. JAg hoppas att den nya fröken inte är så gammal men det viktigaste är förstås att hon är snäll och bra på att lära ut. Jag hoppas att hon är bättre på att hitta svårare arbetsuppgifter till mig än vad min engelska fröken i fyran var.( Det är ändå ganska sorgligt med tanke på att vi lärde känna de förra fröknarna så bra.
Kram,
Vera

2 kommentarer:

  1. vad kul det låter! Jag har också fåt veta vad min nya lärare heter! Har du set henne på någon bild eller träffat henne? Vi ses snart tror jag!
    Vi ses!
    Hugo.

    SvaraRadera
  2. Till Hugo,
    Jag har inte sett henne på bild eller träffat henne men jag kommer ju träffa henne på tisdag. Om du är i Stockholm då så har jag en konsert på lördag. Om du kan komma så tar du 14 mot Fruängen eller 14 mot Liljeholmen och går av vid Liljeholmen. När du har kommit upp ur tunnelbanan så går du över gatan och sedan upp för en backe till ett stort hus som heter Nordiska musikgymnasiet fast det finns ingen skylt eller något. Det kostar inget att komma. När du kommit upp för trappan som leder upp till byggnaden så istället för att gå in genom A eller B dörren så går du upp för en till trappa till höger som leder till konsertrummet. Konserten börjar 15.00. Jag hoppas att du kan komma!
    Kram,
    Vera

    SvaraRadera