Powered By Blogger

lördag 5 november 2011

Bra för att vara första gången!

Hej!
Idag var det ju som sagt tävling och det gick faktiskt riktigt bra för att vara första gången. Pã framridningen var Daimler jättefin, gick i form och lyssnade pã mig till hundra procent men när vi kom in på banan blev han övertaggad och bockade tre gånger, varav en i självaste programmet. Det slutade med att jag fick 52 procent vilket jag är nöjd med eftersom jag siktade 50.
På Petra däremot gick det över förvämtan. Med dom två första ryttarns bockade hon i galoppfattningarna men när jag red gjorde hon inte det vilket jag är glad över! Jag slutade på 53,44 procent och det böeb en sjätte plats, första utanför placering! Ganska bra för att vara första tävlingen tycker jag!
Imorgon blir det hopptävling och där har jag inte så mycket förväntningar men jag vill i första hand bli felfri i grundomgången men helst i omhoppningen också.
Film från dressyren kommer snart!
Kram
Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar