Powered By Blogger

fredag 19 mars 2010

Helg fullpackad med roligheter!

Hej alla läsare!
I morgon ska jag som vanligt rida och det ska bli jättekul. Men jag ska göra en annan sak som är första gången. Jag ska åka ut till Älghammar och filma lite till min kortfilm som jag ska vara med i. Det är min mosters man Jörgen som filmar och jag har verkligen sett fram emot den här dagen.
Jag ska vara på Älghammar hela helgen och det ska bli skönt med lite miljöombyte.

Jag ska också göra en kul sak idag. Jag ska gå på kalas. Men jag säger inte till vem jag ska till för jag vet inte om den vill det. men det är i alla fall ett bowlingkalas och kalaset ( Vi är hemma hos min kompis också) börjar kl. 16.20 och slutar 19.45.
Hoppas att ni har det bra : )

1 kommentar:

  1. Halloj!

    Jag ser fram emot att se filmen här på bloggen.

    L

    SvaraRadera