Powered By Blogger

lördag 6 februari 2010

Snart hos min kusin Viktor = :)

Hej!
Nästa helg(inkl. ons,tors,fre) ska jag och min pappa resa lite. Först ska vi åka till Lund. Där bor min kusin Viktor. Han är 18 år och jätte snäll. Vi ska bo hos honom i hans lägenhet i en natt och sedan vara i Lund lite mer dagen efter. Sedan åker jag och pappa vidare till Köpenhamn i Danmark och bor där i 1-2 nätter. Sedan åker vi hem till Stockholm.
Det ska bli jättekul.
Vera

Ps. Tack för kommentaren till inlägget om (jag tror att det var) Twilight - films - inlägget Viktor!
( Det går bra att sova på soffan en natt!)

1 kommentar:

  1. Jag var hemma hos mamma och hämtade diverse extratäcken och lakan så ni behöver inte tänka på sånt (berätta det för pappa om du kommer ihåg)! Ni får välja hur ni vill sova, det finns en ganska liten madrass och en stor soffa. Det kommer bli supermysigt i vår lilla lägenhet!

    SvaraRadera